Copyright © 2003
EmpNeusis
 
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ
    Ο μεταβολισμός είναι το σύνολο
των βιοχημικών αντιδράσεων που γίνονται προκειμένου να χρησιμοποιηθούν
τα συστατικά της τροφής (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπίδια, βιταμίνες, νερό)
για τη λειτουργία του οργανισμού
και την κάλυψη των ενεργειακών
αναγκών του.
    Ένα μέρος της ενέργειας που παράγει
ο οργανισμός χρησιμοποιείται καθημερινά από τα κύτταρα και τα όργανα του σώματος (καρδιά, συκώτι, νεφρά, εγκέφαλος για να επιτελέσουν τις βασικές τους λειτουργίες, αυτός είναι ο λεγόμενος βασικός μεταβολικός ρυθμός.
    Ο ρυθμός με το οποίο το σώμα σας
καίει θερμίδες ονομάζετε μεταβολικός ρυθμός και εμφανίζει μια διαφοροποίηση από άνθρωπο σε άνθρωπο.
    Ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει το βασικό μεταβολισμό είναι
η μυϊκή μάζα. Επομένως όσο μυώδης
είστε τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε
όσα κι αν είναι τα κιλά σας.
 
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΑΣ
    Για να βρείτε τον δικό σας μεταβολισμό δηλαδή το πόσες θερμίδες μπορείτε να καίτε καθημερινά μπορεί να βρεθεί μέσω της λιπομέτρησης η οποία γίνεται κατά
την επίσκεψη σας στο διαιτολογικό μας γραφείο. Με την λιπομέτρηση αυτή υπολογίζουμε τον μεταβολισμό σας αλλά επιπλέον βλέπουμε τη σύσταση του σώματος σας δηλαδή το ποσοστό μυϊκής μάζας και το ποσοστό του σωματικού σας λίπους.
 
ΤΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ:
  • Η σύσταση του σώματος
  • Ο υποσιτισμός
  • Το στρες
  • Οι ορμόνες του θυρεοειδούς αδένα
  • Η ανάπτυξη
 
Όλα τα μυστικά και οι παράμετροι που πρέπει να γνωρίζετε για μία υγιεινή και ισορροπημένη δίαιτα,
ελέγχοντας τον μεταβολισμό σας
 
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΑΣ
  Ο μοναδικός τρόπος για να αυξήσετε το μεταβολισμό του σώματός είναι η αύξηση
της φυσικής δραστηριότητας.
Με την άσκηση έχετε διπλό κέρδος:
1) καίτε περισσότερες θερμίδες τη στιγμή
που ασκείστε και
2) δυναμώνουν οι μύες , ο κύριος παράγοντας που επιταχύνει μακροπρόθεσμα το ρυθμό του μεταβολισμού
   
 
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΙΤΑ
 

    Η ισορροπημένη δίαιτα είναι το μυστικό
για να χάσετε τα κιλά που θέλετε χωρίς
να βλάψετε την υγεία σας , και κυρίως χωρίς να τα ξαναπάρετε. Ανακαλύψτε λοιπόν ποια είναι η σωστή δίαιτα και πως θα ωφεληθείτε από αυτήν.

 
  • Είναι ευκολότερο να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη δίαιτα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
  • Τα αποτελέσματά της θα διαρκέσουν.
  • Ο οργανισμός θα συνεχίσει να παίρνει όλα τα θρεπτικά συστατικά για τις λειτουργίες του.
  • Η υγιεινή διατροφή μπορεί και πρέπει να σας γίνει συνήθεια για όλη σας τη ζωή.
   
 
Η ΧΡΥΣΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
 

    Η σωστή αναλογία μεταξύ των πρωτεϊνών , των υδατανθράκων και των λιπιδίων είναι το κλειδί της ισορροπημένης δίαιτας. Έτσι
η δίαιτα σας πρέπει να αποτελείτε από:

  • 55% από υδατάνθρακες
    (ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, πατάτες, δημητριακά ολικής, άλεσης)
  • 30% από λιπίδια
    (κυρίως ελαιόλαδο και λιγότερο μαργαρίνη και βούτυρο)
  • 15% από πρωτεΐνες
    (κόκκινο κρέας, κοτόπουλο, αυγά, γαλακτοκομικά)
      Αν διαταραχθούν αυτές οι ισορροπίες
τότε αυτό θα έχει καταστρεπτικά αποτελέσματα και για την δίαιτα σας αλλά
και για την υγεία σας καθώς αν αυξηθεί
το ποσοστό των υδατανθράκων αυξάνεται
ο κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη τύπου ΙΙ,
ενώ η υψηλή πρόληψη λιπαρών ενοχοποιείτε για καρδιαγγειακές παθήσεις, και τέλος η υψηλή πρόληψη πρωτεϊνών ενδέχεται να επηρεάσει τη λειτουργία των νεφρών.
Ταξιαρχών 50, 1ος όροφος, Κορυδαλλός, 18120, Τηλ./Fax: 4960639