Copyright © 2003
EmpNeusis
  • Να τρώτε απ΄ όλα
    Η ποικιλία των τροφών ελαχιστοποιεί
    την πιθανότητα να υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις θρεπτικών συστατικών στη διατροφή σας. Σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο δεν υπάρχουν απαγορευμένες τροφές αλλά όλα θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο
  • Να μην παραλείπετε το πρωινό
    Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα του 24ώρου για δυο λόγους:
    1) σας δίνει την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσετε την ημέρα σας
    2) σας προφυλάσσει από το επικίνδυνο τσιμπολόγημα κατά τη διάρκεια του πρωινού.
  • Μην ξεχνάτε τα φρούτα και τα λαχανικά
    Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσιες πηγές βιταμινών και ιχνοστοιχείων (βιταμίνη Α και C, Κάλιο, Ασβέστιο)
  • Μην ξεχνάτε τα γεύματα
    Είναι προτιμότερο να τρώτε συχνά μικρές ποσότητες φαγητού γιατί έτσι διευκολύνεται η πέψη και ο οργανισμός λειτουργεί με ομαλούς ρυθμούς.
 
   
         Η μεγάλη επιτυχία της δίαιτας που θα ακολουθήσετε δεν είναι τόσο η απώλεια βάρους αλλά το γεγονός ότι θα υιοθετήσετε μια σωστή διατροφική συμπεριφορά. Έτσι θα διατηρήσετε το επιθυμητό βάρος σας σταθερό και μετά τη διακοπή της δίαιτας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν υπακούετε στους παρακάτω κανόνες
 
  • Όχι λίπη
    Απομακρύνετε όλα τα ορατά λίπη από
    τις ζωικές τροφές
  • Περιορίστε το αλάτι
    Δεν θα πρέπει να καταναλώνεται περισσότερο από ένα κουταλάκι αλάτι
    την ημέρα.
  • Τρώτε τυρί με μέτρο
    Το τυρί είναι ένας από τους πιο γευστικούς πειρασμούς αλλά ταυτοχρόνως είναι και πλούσιο σε θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά.
  • Πείτε ναι στα ψάρια
    Προσπαθήστε να τρώτε ψάρια τρείς φορές την εβδομάδα τουλάχιστον,
    μην ξεχνάτε ότι τα ψάρια θωρακίζουν την υγεία της καρδιάς σας.
  • Πίνετε άφθονο νερό
    Πίνετε μεγάλες ποσότητες νερού 5 - 8 ποτήρια ημερησίως
  • Απολαύστε το φαγητό
    Η ώρα του φαγητού είναι σημαντική, τρώτε αργά μασώντας καλά την κάθε μπουκιά σας. Προσπαθήστε το γεύμα
    σας να διαρκεί τουλάχιστον 20 λεπτά
    και απολαύστε το.

Ταξιαρχών 50, 1ος όροφος, Κορυδαλλός, 18120, Τηλ./Fax: 4960639